Typ : | Škoda 15 Tr (15 Tr 03/6) |
Rok výroby : | 1991 |
Do provozu zařazen : | 1993 |
Z provozu vyřazen : | 20.12.2011 (linka 16 / kurz 3) resp. 12/2011 |
Modernizace, prohlídky : | ?? / SP - 05/2009 |
Reklamy : | ?? |
Poznámky : | Verze pro export na východ (SNS). Poslední dodaný plzeňský vůz typu 15 Tr. Vůz naposledy s cestujícími dne 20.12.2011 na 16/3. Jednalo se o poslední provozní trolejbus typu 15 Tr (vyřazením tohoto trolejbusu končí provoz 15 Tr v Plzni). Vůz vyřazen 12/2011, nabídnut k odprodeji. Odkoupen společností Autobusy Jihlava s.r.o. Vůz měl být dle původních plánů u Autobusů Jihlava s.r.o. uchován pro muzejní účely, pro svoji atypičnost odprodán spolu s vozem 467 do Ternopilu pro plánované posílení provozu v souvislosti s otevřením nové trolejbusové tratě v čtvrti Alaska (vedena sem linka č. 8). Před odprodejem drobné opravy v jihlavské trolejbusové vozovně (z soukromého stání sem přetažen 3.8.2012). Dne 14.8.2012 nakládány vozy 465 a 467 v Jihlavě na vagony. Vozu 465 při překládání z vagonu klasického na vagon pro široký rozchod v Čierné nad Tisou/Čopu poškozeny boční plechy mezi první nápravou a druhými dveřmi (cca 20.8.2012). Do Ternopilu příjezd 25.8.2012, skládání z vagonů dne 29.8.2012. Před zařazením do provozu opraveny poškozené boční plechy. V Ternopilu (provozovatel Ternopilelektrotrans) pod ev.č. 152 (ex 465) a 153 (ex 467). 152 poprvé s cestujícími 9.9.2012 (na lince 2). Trolejbusu vyměněny sběrací hlavice (nyní starší výklopné), po několika dnech provozu s cestujícími demontovány BUSE panely a nahrazeny opět cedulemi.
|