Typ: | Škoda 14 TrM (14 Tr 10/6) |
Rok výroby: | 1991 |
Výrobní číslo: | Škoda: 11616 |
Do provozu zařazen: | 1991 |
Z provozu vyřazen: | ------------------- |
Modernizace, prohlídky: | Modernizace z 14 Tr na 14 TrM - 1997 + 2006, SP - 10/2010, SP - 12/2015 |
Reklamy: | ------------------- |
Poznámky: | Tento vůz byl jako první zmodernizován na typ 14 TrM (v roce 1997). Při druhé modernizaci v roce 2006 (jako jediný vůz 14 Tr modernizace dvakrát) vůz obdržel nové nedělené zadní čelo. Vůz se stal zároven prvním i posledním modernizovaným vozem 14 TrM. Od 02/2011 je vůz vybaven klimatizací Inel. Trolejbus je zamýšlen jako budoucí historické vozidlo PMDP, proto od roku 2014 nasazován stabilně na směnu 14/2 s nižším kilometrickým proběhem a nižším rizikem vandalismu. Vůz se při střední prohlídce během podzimu 2015 (vzhledem k plánovanému muzejnímu uchování) stal posledním plzeňským vozem 14 TrM, na kterém byla vykonána vyšší dílenská prohlídka. |